Ղեկավարվելով «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 33-րդ հոդվածի 3-րդ մասի դրույթներով, «Համայնքային ծառայության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 10-րդ հոդվածի 3-րդ մասով, հիմք ընդունելով ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարության կողմից Վեդու համայնքապետարանի աշխատակազմում կադրային գործի վարման նկատմամբ 2025 թվականի մարտի 20-ից 21-ն իրականացված վերահսոկղության արդյունքները և ՀՀ Արարատի մարզպետի 2025 թվականի ապրիլի 16-ի N 01//02595-2025 գրությունը՝ որոշում եմ.
1. Հայաստանի Հանրապետության Արարատի մարզի Վեդի համայնքի ղեկավարի 2023 թվականի հունվարի 19-ի «Հայաստանի Հանրապետության Արարատի մարզի Վեդու համայնքապետարանի աշխատակազմի համայնքային ծառայության պաշտոնների անձնագրերը հաստատելու մասին» (այսուհետ՝ Պաշտոնների անձնագրեր) N 128-Ա որոշման մեջ կատարել հետևյալ փոփոխությունները և լրացումները.
1.1. «Հայաստանի Հանրապետության Արարատի մարզի Վեդու համայնքապետարանի աշխատակազմի Եկամուտների հաշվառման, հավաքագրման և առևտրի սպասարկման բաժնի պետի (ծածկագիր՝ 2.1-4)» համայնքային ծառայության պաշտոնի անձնագրի (Հավելված 24) 1-ին բաժնի 1.3. կետը լրացնել հետևյալ նախադասությամբ.
«Համայնքի ղեկավարի հայեցողությամբ փոխարինում է աշխատակազմի քարտուղարին»:
1.2. «Հայաստանի Հանրապետության Արարատի մարզի Վեդու համայնքապետարանի աշխատակազմի Քարտուղարության և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների բաժնի պետի (ծածկագիր՝ 2.1-9)» համայնքային ծառայության պաշտոնի անձնագրի (Հավելված 46) 1-ին բաժնի 1.4. կետը լրացնել հետևյալ նախադասությամբ.
«Համայնքի ղեկավարի հայեցողությամբ փոխարինում է աշխատակազմի քարտուղարին»:
2. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում հրապարակման հաջորդող օրվանից: