ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆ
ԱՐԱՐԱՏԻ ՄԱՐԶԻ ՎԵԴԻ ՀԱՄԱՅՆՔԻ ԱՆՁՆԱԳԻՐ
Համայնքում ընդգրկված բնակավայրերի թիվը ՝ 19
Բնակչության թիվը ՝ 53,330
Տարածքը(կմ2)՝ 40․2
Հեռ․ ՝+(374) 60881111
Էլ․ հասցե՝ vedimunicipality@gmail.com
Պաշտոնական կայք՝ https://vedicity.am/Pages
Փոստային դասիչը՝ 0601
Համայնքի ղեկավար՝ Գարիկ Սարգսյան
1. Պատմական ակնարկ
Վեդի համայնքը կազմավորվել է 2021թ․ հոկտեմբեր ամսին։ Համայնքի կազմում ընդգրկված են 19 բնակավայրեր՝ Տափերական, Նոր Կյանք, Նոր Ուղի, Գինեվետ, Փոքր Վեդի, Այգավան, Սիսավան, Գոռավան, Եղեգնավան, Ուրցաձոր, Շաղափ, Լուսառատ, Լուսաշող, Ոսկետափ, Դաշտաքար, Արալեզ, Վանաշեն, Լանջանիստ, Վեդի քաղաքային։ Մինչև 1995 թվականի նոր վարչատարածքային ռեֆորմը Վեդին եղել է քաղաքատիպ ավան և Արարատի վարչական շրջանի կենտրոնը: Ի սկզբանե, մինչ Վեդի համայնքի կազմավորվելը, 19 բնակավայրերը եղել են առանձին միավորներ։ Այժմ համայնքը՝ ՀՀ օրենսդրության համաձայն, ղեկավարվում է 27 ավագանու անդամների և համայնքի ղեկավարի կողմից, որոնք ընտրվում են համայնքի բնակչության կողմից՝ 5 տարի ժամկետով: Աշխարհագրական դիրքով պայմանավորված, համայնքի կենտրոն ընտրվել է Վեդի քաղաքային բնակավայրը՝ վերցնելով Վեդի անվանումը։ Վեդի համայնքի բնակավայրերում բնակվել են հայեր, թաթարներ/թուրքեր/։ Վեդի անունը առաջին անգամ հիշատակվել է 13-ից 14-րդ դարերում` Նորավանքում, Օրբելյանների թողած նվիրագրական արձանագրություններում: Այնուհետև, մինչև 19-րդ դարի սկիզբը այն հիշատակվել է տարբեր ձևերով՝ Վադի, Վերին Վեդի։ 19-րդ դարի վերջին Վեդին կոչվել է Մեծ Վեդի, Վեդի Մեծ։ Վեդի է վերանվանվել 1946 թվականին: Անվանումը ենթադրաբար սերում է պարսկերենից և նշանակում է «կիրճ»: Համայնքը յուրահատուկ է նրանով, որ մի շարք բնակավայրերում ապրում և իրենց բնականոն կենսագործունեությունն են ապահովում եզդի ազգաբնակչության ներկայացուցիչներ։ Բացի եզդիներից Վեդի համայնքում ապրում են ասորիներ, ռուսներ, ուկրաինացիներ։ Հայացման պրոցեսը Վեդու համար սկսվել է 20-րդ դարի 40-ական թվականների վերջերին: Համայնքի բնակչությունը հիմնականում զբաղվում է գյուղատնտեսությամբ: Համայնքում լայն տարածում ունեն խաղողի, ծիրանի և բանջարաբոստանային կուլտուրաների մշակումը: Համայնքում ակտիվ է մշակութային կյանքը: Ամռան ամիսներին կազմակերպվում է համերգներ` առօրյա հոգսերից կտրվելու և հանգստանալու նպատակով:
2. Աշխարհագրական նկարագիր
Վեդի համայնքը գտնվում է մարզի հարավային մասում: Համայնքը հյուսիսից «Ա»-«Բ» հատվածով սահմանակից է Արտաշատ համայնքին, արևմուտքից «Բ»-«Գ» հատվածով` Հայաստանի Հանրապետության Գեղարքունիքի մարզին, հարավից «Գ»-«Դ» հատվածով` Արարատ համայնքին, արևմուտքից «Դ»-«Ա» հատվածով` Հայաստանի Հանրապետության պետական սահմանին: Սահմանամերձ են Եղեգնավան և Լուսառատ բնակավայրերը։ Lեռնային են Լուսաշող և Լանջանիստ բնակավայրերը։ Համայնքի կենտրոն՝ Վեդի քաղաքը գտնվում է Հայաստանի արևելյան հատվածում՝ զբաղեցնելով 3,5 կմ2 տարածք։ Հեռավորություը մայրաքաղաքից ավտոմոբիլով՝ 48կմ (50րոպե), երկաթգծով (Արալեզ)՝ 40 րոպե։ Վեդի քաղաքային բնակավայրի միջով հոսում է Վեդի գետը, բացի այդ կան նաև ստորգետնյա, հանքային ջրերի պաշարներ: Բնական լանդշաֆտը կիսաանապատային է: Հումուսից՝ աղքատ գորշահողերը հազարամյակների ընթացքում ջրովի երկրագործության պայմաններում վերածվել են կուլտուր–ոռոգելի հողերի:
2.1 Կլիմա
Վեդի համայնքի բնակավայրերը գտնվում են մերձարևադարձային կլիմայական գոտում, որտեղ ձևավորվել է կլիմայի չոր, խիստ ցամաքային տիպը: Ձմեռը ցուրտ է, անամպ, անհողմ: Հաստատուն ձյունածածկույթ ձևավորվում է ոչ ամեն տարի: Բնորոշ է ջերմաստիճանային շրջադասությունը: Գարունը կարճատև է: Ամառը շոգ է, տևական (4-5 ամիս): Բնորոշ են լեռնահովտային քամիները, որոնց արագությունը կեսօրից հետո հասնում է մինչև 15-20 մ/վրկ-ի: Լեռնահովտային քամիները մեղմացնում են բնակավայրերի ամառային տապը: Առանձնապես հաճելի է Վեդու արևոտ, անհողմ, տևական աշունը, երբ հասունանում են այգիների ու դաշտերի բարիքները: Տեղումների տարեկան քանակը 200-300 մմ է: Հարաբերական խոնավությունը հասնում է 15-20%-ի:
2. Վեդի քաղաքի հեռավորությունը՝
2․1 Մայրաքաղաքից՝ 49 կմ
2․2 Մարզկենրոնից՝ 18 կմ
2․3 Պետական սահմանից ուղիղ գծով՝ 18 կմ
2․4 Երկաթուղային կայարանից՝ 8 կմ
2․5 Միջպետական նշանակության ճանապարհից՝ 11 կմ
Արարատ
Արտաշատ
Մարտունի
Այո
Ոչ
1․2 Համայնքային ծառայողներ ` 89
1․3 Ոչ համայնքային ծառայողներ ` 99
5․ Բնակչության թվաքանակը
5․1 Բնակչության սոցիալական կազմը
6․ Մշակութային, կրթական, մարզական հաստատություններ
7. Բնակելի և հողային ֆոնդ
7․1 Հողատեսքեր և բերքատվություն
Միջին բերքատվություն
ց/ա
Համայնքի վարչական բյուջեի եկամուտներ (հազ. դրամ)
Համայնքի վարչական բյուջեի ծախսեր (հազ. դրամ)
Համայնքի ֆոնդային բյուջեի եկամուտները (հազ. դրամ)
Ֆոնդային բյուջեի ծախսեր(հազ. դրամ)
9․ Համայնքի հիմնախնդիրները
Հիմնախնդիրը
Ակնկալվող լուծումը
1․ Վեդի քաղաքային բնակավայր
2․ Տափերական
3․ Փոքր Վեդի
4․ Լուսառատ
5․ Նոր Ուղի, Լանջանիստ, Լուսաշող
6․ Գինեվետ
8․ Ոսկետափ
9․ Այգավան
10.Արալեզ
11.Սիսավան, Շաղափ
11.1 Ոռոգման և խմելու ջրի համար ոռոգման ցանցերի և խմելու ջրագծերի կառուցում։
12. Վանաշեն
13. Գոռավան
14. Ուրցաձոր
14.1 Գազամատակարարման ցանցի կառուցում։
Թարմացված 2023թվականի հունվար ամսին։
Համայնքի անձնագրում ներառված տեղեկությունը կրում է փոփոխական բնույթ։
Հավելված Հաստատված է Վեդի համայնքի ավագանու «28» ապրիլի 2022թ. թիվ 11 -Ա որոշմամբ
ԿԱՆՈՆԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ
«ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԱՐԱՐԱՏԻ ՄԱՐԶԻ ՎԵԴՈՒ ՀԱՄԱՅՆՔԱՊԵՏԱՐԱՆԻ ԱՇԽԱՏԱԿԱԶՄ»
ՀԱՄԱՅՆՔԱՅԻՆ ԿԱՌԱՎԱՐՉԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱՐԿԻ
1. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
1)«Հայաստանի Հանրապետության Արարատի մարզի Վեդու համայնքապետարանի աշխատակազմը» (այսուհետ` աշխատակազմ) իրավաբանական անձի կարգավիճակ չունեցող համայնքային կառավարչական հիմնարկ է, որի միջոցով համայնքի ղեկավարը և օրենքով ու համայնքի ավագանու (այսուհետ` ավագանի) կանոնակարգով նախատեսված դեպքում նաև ավագանին կազմակերպում են իրենց գործունեությունը:
2)Աշխատակազմը հանդիսանում է Հայաստանի Հանրապետության Արարատի մարզի Վեդիի, Տափերականի, Փոքր Վեդու, Լուսառատի, Նոր Ուղու, Գինեվետի, Նոր Կյանքի, Եղեգնավանի, Ոսկետափի, Այգավանի, Արալեզի, Սիսավանի, Վանաշենի, Գոռավանի, Դաշտաքարի, Ուրցաձորի, Լուսաշողի համայնքապետարանների իրավահաջորդը՝ համաձայն «Տեղական ինքնակառավարման մասին» ՀՀ օրենքի 102-րդ հոդվածի:
3)Աշխատակազմը իր գործունեությունը իրականացնում է համայնքային ծառայողների, ինչպես նաև անձնակազմի լիազորությունների կատարման համար անհրաժեշտ տեխնիկական սպասարկում իրականացնող անձանց միջոցով: Աշխատակազմում իրականացվում է համայնքային ծառայություն, որը կարգավորվում է «Համայնքային ծառայության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքով և այլ իրավական ակտերով:
4)Ավագանին և համայնքի ղեկավարն Աշխատակազմի միջոցով համայնքում իրականացնում են օրենքով տեղական ինքնակառավարման մարմիններին վերապահված սեփական և պետության կողմից պատվիրակված լիազորությունները, համակարգում համայնքի ենթակայության հիմնարկների, առևտրային և ոչ առևտրային կազմակերպությունների գործունեությունը, կազմակերպում հանրապետական գործադիր մարմինների և դրանց համապատասխան տարածքային ծառայությունների հետ հարաբերությունները:
5)Աշխատակազմը ստեղծվում, վերակազմակերպվում և նրա գործունեությունը դադարեցվում է ավագանու որոշմամբ:
6)Աշխատակազմի լիազորությունները սահմանվում են օրենքով, այլ իրավական ակտերով, այդ թվում՝ ավագանու որոշումներով, համայնքի ղեկավարի որոշումներով ու կարգադրություններով, ինչպես նաև ՝ սույն կանոնադրությամբ:
7)Աշխատակազմը գործում է ՀՀ Սահմանադրության, «Տեղական ինքնակառավարման մասին» ՀՀ օրենքի, Հայաստանի Հանրապետության Քաղաքացիական օրենսգրքի, «Պետական կառավարչական հիմնարկների մասին» ՀՀ օրենքի, այլ իրավական ակտերի, սույն կանոնադրության հիման վրա:
8)Աշխատակազմն իր իրավասության սսհմաններում կարող է համայնքի անունից ձեռք բերել ու իրականացնել գույքային և անձնական ոչ գույքային իրավունքներ, կրել պարտականություններ, դատարանում հանդես գալ որպես հայցվոր կամ պատասխանող:
9)Աշխատակազմը կարող է կազմված լինել կառուցվածքային և առանձնացված ստորաբաժանումներից:
10)Աշխատակազմի նպատակն ու խնդիրը համայնքի ղեկավարի և ավագանու՝ Հայաստանի Հանրապետության օրենքներով, այլ իրավական ակտերով վերապահված լիազորությունների լիարժեք և արդյունավետ իրականացման, ինչպես նաև քաղաքացիական իրավահարաբերություններին համայնքի ղեկավարի մասնակցության ապահովումն է:
11)Աշխատակազմն ունի Հայաստանի Հանրապետության կամ համայնքի զինանշանի պատկերով և իր՝ հայերեն անվանմամբ կլոր կնիք, ձևաթղթեր, խորհրդանիշ, այլ անհատականացման միջոցներ: Վարչական շրջանները կարող են ունենալ կնիք, անհատականացման միջոցներ, որոնց ձևը հաստատում է համայնքի ղեկավարը:
12)Աշխատակազմն ունի ինքնուրույն հաշվեկշիռ, եկամուտների և ծախսերի նախահաշիվ, բանկային հաշիվներ, Հայաստանի Հանրապետության զինանշանի պատկերով և իր անվամբ կլոր կնիք, ձևաթղթեր և անհատականացման այլ միջոցներ: Վարչական շրջանները կարող են ունենալ կնիք, անհատականացման միջոցներ, որոնց ձևը և գործունեության կարգը սահմանում է համայնքի ղեկավարը:
13)Աշխատակազմը անձամբ չի կարող իրականացնել ձեռնարկատիրական գործունեություն: Աշխատակազմի կատարած գործառնությունների և մատուցած ծառայությունների համար կարող են գանձվել պետական տեղական տուրքեր :
14)Աշխատակազմն իր ֆինանսական գործառնություններն իրականացնում է օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:
15)Աշխատակազմը Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կւսրգով ենթակա է հաշվառման պետական ռեգիստրի համապատասխան ստորաբաժանման կողմից:
16)Աշխատակազմի լրիվ անվանումն է՝
1/ «Հայաստանի Հանրապետության Արարատի մարզի Վեդու համայնքապետարանի աշխատակազմ» համայնքային կառավարչական հիմնարկ:
2/ հայերեն կրճատ` ,,Վեդու համայնքապետարանի աշխատակազմ,, ՀԿՀ,
3/ ռուսերեն լրիվ` ,,Аппарат муниципалитета обшины Веди Араратской области Республики Армения,, общинно-административное учреждение,
4/ ռուսերեն կրճատ` ,, АМВ,, ОАУ,
5/ անգլերեն լրիվ` ,,Staff of Vedi community municipality of Ararat region of the Republic of Armenia՚՚ community administrative institution,
6/ անգլերեն կրճատ` ,,VMS,, CAI:
17)Աշխատակազմի գտնվելու վայրն է" Հայաստանի Հանրապետության Արարատի մարզ, Վեդի համայնք, Թումանյան փողոց թիվ 6 շենք:
18)Աշխատակազմը կազմված է կառուցվածքային և առանձնացված ստորաբաժանումներից (այսուհետ՝ ստորաբաժանումներ):
2. ԱՇԽԱՏԱԿԱԶՄԻ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄԸ
1)Աշխատակազմի կառավարումն իրականացնում է համայնքի ղեկավարը’ օրենքով, այլ իրավական ակտերով իրեն վերապահված լիազորությունների սահմաններում" անձամբ և իր տեղակալների միջոցով, որոնք գործում են համայնքի ղեկավարի անունից, համապատասխանաբար համակարգում են Աշխատակազմի ստորաբաժանումների, կազմակերպությունների աշխատանքները և պատասխանատվություն են կրում իրենց համակարգման ոլորտում գործող ստորաբաժանումների աշխատանքների արդյունավետ կազմակերպման անհրաժեշտ արդյունքների ապահովման համար:
2)Համայնքի ղեկավարն իր լիազորություններն իրականացնում է համայնքային վարչական և համայնքային հայեցողական պաշտոններ զբաղեցնող անձանց, աշխատակազմի, համայնքային հիմնարկների և ոչ առևտրային կազմակերպությունների միջոցով։
3.ՀԱՄԱՅՆՔԻ ՂԵԿԱՎԱՐԸ՝
1.հրավիրում և վարում է ավագանու նիստերը՝ օրենքով և ավագանու կանոնակարգով սահմանված կարգով,
2.ավագանու հաստատմանն է ներկայացնում որոշումների նախագծեր"
ա. համայնքի զարգացման հնգամյա ծրագրի վերաբերյալ,
բ.Աշխատակազմի (այդ թվում ստորաբաժանումների) համայնքային կազմակերպությունների կանոնադրությունները,
գ.Աշխատակազմի, ինչպես նաև ստորաբաժանումների կաոուցվածքների, աշխատակիցների թվաքանակի, հաստիքացուցակի և պաշտոնային դրույքաչափերի վերաբերյալ,
դ.համայնքային կազմակերպությունների ստեղծման, վերակազմակերպման և լուծարման վերաբերյալ,
ե.համայնքի ավագանու որոշմւսմբ նշանակում և ազատում է համայնքային հիմնարկների և կազմակերպությունների ղեկւսվարներին, բացառությամբ համայնքւսյին ոչ առևտրային կազմակերպությունների ղեկավարների, որոնք նշանակվում են մրցույթի՝ արդյունքներով,
զ.տեղական հանրաքվե նշանակելու վերաբերյալ
է.համայնքում տեղական ինքնակաոավարմանը բնակիչների մասնակցության կարգը հաստատելու վերաբերյալ,
ը.համայնքի ղեկավարին կից խորհրդակցական մարմինների քանակը, անվանումներն ու ձևավորման կարգը հաստատելու վերաբերյալ,
թ.համայնքի սեփականություն համարվող օտարման կամ օգտագործման տրամադրելու վերաբերյալ,
ժ.Հայաստանի Հանրապետության և օտարերկրյա քաղաքացիներին համայնքի պատվավոր քաղաքացու կոչում շնորհելու վերաբերյալ,
ի.համայնքի՝ անվանման և վերանվանման ենթակա փողոցների, պողոտաների, հրապարակների, զբոսայգիների, համայնքային կազմակերպությունների վերաբերյալ,
3.իր որոշմամբ հաստատում է համայնքային կազմակերպությունների տնօրենների կողմից ներկայացված՝ իրենց կազմակերպությունների կառուցվածքները, աշխատակիցների թվաքանակը, հաստիքացուցակը և պաշտոնային դրույքաչափերը,
4.օրենքով նախատեսված դեպքերում և կարգով նշանակումներ է կատարում Աշխատակազմի համայնքւսյին ծառայության պաշտոններում, ինչպես նաև համայնքային ծառայության պաշտոններ զբաղեցնող անձանց նկատմամբ կիրառում խրախուսանքի և կարգւսպւսհւսկաե տույժի միջոցներ.
5.օրենքով նախատեսված դեպքերում շնորհում է Հայաստանի Հանրապետության համայնքային ծառայության դասային աստիճաններ, զրկում է դասայինաստիճաններից,
6.նշանակում և ազատում է Աշխատակազմի քարտուղարին, կառուցվածքային և Առանձնացված ստորաբաժանումների ղեկավարներին,
7.պաշտոնից ազատում է համայնքի ղեկավարի տեղակալներին.
8.համայնքի ղեկավարի բացակայության դեպքում որոշում է տեղակալներից մեկի վրա համայնքի ղեկավարի պարտականությունները դնելու հարցը,
9.հաստատում է Աշխատակազմի գործավարության կարգը,
10.սահմանում է Աշխատակազմի ստորաբաժանումների լիազորությունները և գործառույթները,
11.իր իրավասության շրջանակում ընդունում է որոշումներ, կազմում է արձանագրություններ և արձակում կարգադրություններ,
12.օրենքով կամ կառավարության սահմանած կարգով ինքնուրույն և՛, սեփական պաստասխանատվությամբ կազմակերպում և ղեկավարում է պետության պատվիրակած լիազորությունների իրականացումը,
13.իրականացնում է Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրությամբ, օրենքով և այլ իրավական ակտերով նախատեսված այլ լիազորություններ:
4. ՀԱՄԱՅՆՔԻ ՂԵԿԱՎԱՐԻ ԱՌԱՋԻՆ ՏԵՂԱԿԱԼԸ ԵՎ ՏԵՂԱԿԱԼՆԵՐԸ
1)Համայնքի ղեկավարն ունի մեկ առաջին տեղակալ, ով ավագանու անդամ է: Համայնքի ղեկավարի առաջին տեղակալը փոխարինում է համայնքի ղեկավարին վերջինիս բացակայության ժամանակ:
Համայնքի ղեկավարը կարող է ունենալ ևս երկու տեղակալ:
2)համակարգում է համայնքի ենթակայության հիմնարկների, առևտրային և ոչ առևտրային կազմակերպությունների աշխատանքները՝ համայնքի ղեկավարի կողմից իրեն հանձնարարված բնագավառներում.
3)Աշխատակազմի նպատակներին և խնդիրներին համապատասխան իրականացնում է իրեն հանձնարարված բնագավառների` Աշխատակազմին (մասնագետներին, կառուցվածքային և առանձնացված ստորաբաժանումներին) տրվող կոնկրետ հանձնարարականների և առաջադրանքների սահմանում, դրանց կատարման նկատմամբ վերահսկողություն.
4)համայնքի ղեկավարի հանձնարարությամբ իրականացնում է ավագանու և համայնքի ղեկավարի մոտ քննարկվելիք հարցերի նախնական քննարկումներ.
5)համակարգում է իրեն հանձնարարված բնագւսվառներում Աշխատակազմի (մասնագետների, կառուցվածքային և առանձնացված ստորաբաժանումների), ինչպես նաև համայնքի ենթւակայության հիմնարկների, առևտրային և ոչ առևտրւսյին կազմակերպությունների կողմից իրականացվող աշխատանքների մասնագիտական ուսումնասիրությունները և աշխատանքների ընթացքի օպերատիվ վերլուծությունը,
6)իր լիազորությունների սահմաններում համագործակցում է պետական կառավարման և այլ մարմինների, կազմակերպությունների ու հիմնարկների հետ.
7)իրեն հանձնարարված բնագավառներում համակարգում է համապատասխան զարգացման ծրագրերի մշակման ու իրականացման աշխատանքները.
8) պարբերարար համայնքի ղեկավարին է ներկայացնում տեղեկատվություն իրեն հանձնարարված բնագավառներում տիրող վիճակի մասին.
9)ապահովում է իրեն հանձնարարված բնագավառներում ավագանու և համայնքի ղեկավարի որոշումների ու կարգադրությունների կատարման նկատմամբ վերահսկողությունն ու արդյունքների մասին տեղեկացնում համայնքի ղեկավարին.
10)համայնքի ղեկավարին և Աշխատակազմի քարտուղարին ներկայացնում է առաջարկություններ վերջիններիս իրավասությանը վերապահված հարցերի վերաբերյալ,
11)համայնքի ղեկավարի հանձնարարությամբ իրականացնում է այլ գործառույթներ:
12)Համայնքի ղեկավարի տեղակալին պաշտոնի նշանակում և պաշտոնից ազատում է համայնքի ավագանին՝ համայնքի ղեկավարի առաջարկությամբ:
13)Համայնքի ղեկավարը կարող է ունենալ խորհրդականներ, օգնականներ, մամուլի քարտուղար, ռեֆերենտ, որոնց միջև պարտականությունների բաշխումը կատարում է համայնքի ղեկավարը:
5. ՀԱՄԱՅՆՔԻ ՂԵԿԱՎԱՐԻ ԽՈՐՀՐԴԱԿԱՆԸ`
1)համաձայնեցնելով համայնքի ղեկավարի հետ՝ կազմում է իր աշխատանքային ծրագիրը.
2)պարբերաբար համայնքի ղեկավարին է ներկայացնում զեկուցումներ, անհրաժեշտ վերլուծական նյութեր իրեն հանձնարարված բնագավառներում տիրող իրավիճակի, երևույթների և իրադարձությունների մասին և առաջարկություններ առկա հիմնահարցերի լուծման վերաբերյալ,
3)կազմակերպում է քաղաքացիների ընդունելություն.
4)համայնքի ղեկավարի հանձնարարությամբ մասնակցում Է պետական և տեղական ինքնակառավարման մարմիններում, կազմակերպություններում իրեն հանձնարարված բնագավառներին վերաբերող հարցերի քննարկմանը.
5)համայնքի ղեկավարի հանձնարարությամբ, հրավիրում է խորհրդակցություններ, կազմակերպում իրեն հանձնարարված հարցերի քննարկումներ.
6)կատարում է համայնքի ղեկավարի կողմից տրված այլ հանձնարարականներ:
6.ՀԱՄԱՅՆՔԻ ՂԵԿԱՎԱՐԻ ՕԳՆԱԿԱՆԸ`
1)կազմակերպական, տեղեկատվական և տեխնիկական աջակցություն է ցուցաբերում համայնքի ղեկավարին,
2)համաձայնեցնելով համայնքի ղեկավարի հետ կազմակերպում է համայնքի ղեկավարի ընթացիկ և հեռանկարային աշխատանքների ծրագրերի նախապատրաստումը և դրանք ներկայացնում հա մայնքի ղեկավարին.
3)կազմակերպում է համայնքի ղեկավարի խորհրդակցությունների, հանդիպումների, այցերի և ուղևորությունների նախապատրաստումը.
4)համագործակցելով Աշխատակազմի (մասնագետների, կառուցվածքային և առանձնացված ստորաբաժանումների) հետ համայնքի ղեկավարի համար նախապատրաստում է տեղեկատավական վերլուծական նյութեր.
5)նախապատրաստում և համայնքի ղեկավարին է ներկայացնում առաջարկություններ աշխատանքային ծրագրերի վերաբերյալ.
7.ՀԱՄԱՅՆՔԻ ՂԵԿԱՎԱՐԻ ՄԱՄՈՒԼԻ ՔԱՐՏՈՒՂԱՐԸ`
1)համայնքի ղեկավարի պաշտոնական տեսակետները ներկայացնում է տեղեկատվության միջոցներին.
2)անցկացնում է ասուլիսներ և ճեպազրույցներ.
3)իր գործունեության ծրագրման և իրականացման վերաբերյալ առաջարկություններ ու վերլուծություններ է ներկայացնում համայնքի ղեկավարին և համայնքի ղեկավարի հետ համաձայնեցնելուց հետո հետևում դրանց իրականացմանը.
4)կազմակերպում է համայնքի ղեկավարի հարցազրույցները, ասուլիսները և հանդիպումները մամուլի և զանգվածային լրատվության մյուս միջոցների ներկայացուցիչների հետ.
5)համայնքի ղեկավարի հանձնարարությամբ հանդես է գալիս հայտարարություններով, պարզաբանումներով, հերքումներով.
6)կատարում է համայնքի ղեկավարի կողմից տրված այլ հանձնարարակններ:
8. ՀԱՄԱՅՆՔԻ ՂԵԿԱՎԱՐԻ ՌԵՖԵՐԵՆՏԸ`
1)իրականացնում է համայնքի ղեկավարի ելույթների և նամակների, ինչպես նաև նրա անունից նախապատրաստվող այլ փաստաթղթերի նախապատրաստումը.
2)իրականացնում է տեղեկատվական խորհրդատվական, վերլուծական աշխատանքներ,
3)կատարում է համայնքի ղեկավարի առանձին հանձնարարականներ:
9. ՎԱՐՉԱԿԱՆ ՂԵԿԱՎԱՐԸ`
1)բնակավայրի տարածքում գործում է համայնքի ղեկավարի անունից հետևում է բնակավայրի տարածքում մատուցվող հանրային ծառայությունների իրականացմանը և այդ մասին տեղեկություններ է ներկայացնում համայնքի ղեկավարին.
2)կազմակերպում է իր բնակավայրում ավագանու անդամի կողմից բնակիչների ընդունելությունները.
3)բնակավայրի բնակիչներին, հասարակության ներկայացուցիչներին իրազեկում է տեղական ինքնակառավարման մարմինների գործունեության մասին և կազմակերպում վերջիններիս մասնակցությամբ միջոցառումներ սահմանված իրավական ակտերով, ինչպես նաև ավագանու ընդունած համայնքում տեղական ինքնակառավարմանը բնակիչների մասնակցության կարգը հաստատելու մասին որոշմամբ.
4)համայնքի ավագանու սահմանած կարգին համապատասխան՝ անցկացնում է բնակավայրին վերաբերող հարցերի հանրային լսումներ կամ քննարկումներ և արդյունքների մասին տեղեկություններ է ներկայացնում համայնքի ղեկավարին.
5)առաջարկություններ է ներկայացնում ավագանու նիստերի օրակարգի և քննարկվող հարցերի վերաբերյալ.
6)մասնակցում է համայնքի ավագանու նիստերին.
7)պատասխանատվություն է կրում վարչական ղեկավարի նստավայրին հատկացված՝ Աշխատակազմին ամրացված, գույքի պահպանության համար.
8)առաջարկություն է ներկայացնում համայնքի ղեկավարին բնակավայրում գտնվող համայնքային հիմնարկների և կազմակերպությունների ղեկավարներին պաշտոնի նշանակելու և պաշտոնից ազատելու վերաբերյալ.
9)առաջարկություն է ներկայացնում համայնքի ղեկավարին բնակավայրում գտնվող, համայնքի սեփականություն հանդիսացող գույքը օտարելու կամ օգտագործման տրամադրելու վերաբերյալ.
10)համայնքի ղեկավարի կողմից լիազորված լինելու դեպքում՛ համայնքի ղեկավարի անունից տալիս է բնակավայրում քաղաքացիական հոգեհանգստի (հրաժեշտի) ծիսակատարության ծառայություններ իրականացնելու և մատուցելու թույլտվություն համայնքի ղեկավարի հանձնարարությամբ իրականացնում է այլ գործառույթներ:
10. ԱՎԱԳԱՆԻՆ`
1)վերահսկողություն է իրականացնում համայնքի ղեկավարի կողմից իր լիազորությունների իրականացման նկատմամբ.
2)որոշում է Աշխատակազմին հանձնվող գույքի կազմը և չափը.
3)հաստատում է Աշխատակազմի կանոնադրությունը, կառուցվածքը, հաստիքացուցակը և աշխատակիցների թվաքանակը:
4)սահմանում է համայնքի ղեկավարի, նրա տեղակալի, խորհրդականի, օգնականի, մամուխ քարտուղարի, վարչական ղեկավարի, Աշխատակազմի աշխատակիցների պաշտոնային դրույքաչափերը:
5)օրենքով սահմանված կարգով որոշում է կայացնում համայնքային բյուջետային հիմնարկների, համայնքի մասնակցությամբ առևտրային և ոչ առևտրային կազմակերպությունների ստեղծման, վերակազմակերպման կամ լուծարման մասին.
6)օրենքով սահմանված դեպքերում սահմանում է տեղական հարկերի, տուրքերի և վճարների տեսակներն ու դրույքաչափերը.
7)սահմանում է համայնքի կողմից մատուցվող ծառայությունների դիմաց գանձվող վճարների դրույքաչափերը,
8)համայնքի ղեկավարի առաջարկությամբ որոշում է կայացնում համայնքի սեփականություն հանդիսացող գույքն օգտագործման տրամադրելու և օտարելու մասին, հաստատում է դրանց վարձավճարների և օտարումների գների չափերը և պայմանները, իսկ հրապարակային սակարկությունների դեպքում մեկնարկայ ին գները.
9)իրականացնում է Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրությամբ և օրենքով սահմանված այլ լիազորություններ:
10)ընդունում է իր կանոնակարգը սույն օրենքի պահանջներին համասպատասխան
11)օրենքով սահմանված դեպքերում և կարգով ընտրում է համայնքի ղեկավարին.
12)օրենքով սահմանված կարգով որոշում է ընդունում համայնքի ղեկավարին անվստահություն հայտնելու վերաբերյալ.
13)հաստատում է համայնքի զարգացման ծրագրերը.
14)հաստատում է համայնքի տարեկան աշխատանքային պլանը, դրա իրականացման վերաբերյայ հաշվետվությունները.
15)համայնքի ղեկավարի առաջարկությամբ որոշում է , կայացնում համայնքի կազմում ընդգրկված, 500-ից պակաս հաշվաոված բնակիչ ունեցող բնակավայրերում վարչական ղեկավար ունենալու կամ բնակավայրի վարչական ղեկավարի լիազորություններից բխող օպրծառույթեերի իրականացումը մեկ այլ բնակավայրի վարչական ղեկավարին վերապահելու մասին.
16)համայնքի ղեկավարի առաջարկությամբ հաստատում է համայնքում ճանապարհային երթևեկության կազմակերպման սխեման (համայնքային ենթակայության ճանապարհների մասով).
17)որոշում է տեղական ինքնակառավարման մարմինների և վարչական ղեկավարների նստավայրերը.
18)հաստատում է համայնքի բյուջեն, բյուջեի համայնքի ղեկավարի առաջարկած փոփոխությունները և բյուջեի կատարման տարեկան հաշվետվությունը.
19)վերահսկում է համայնքի բյուջեի կատարումը և համայնքի ստացած վարկերի ու այլ ներգրավված ֆինանսական միջոցների օգտագործումը.
20)սահմանում է համայնքի կամավոր խնդիրները, դրանց լուծմանն ուղղված սեփական լիազորությունները և դրանց իրականացման կարգը՝ համայնքի ղեկավարի ներկայացմամբ.
21)իր անդամների առնվազն մեկ երրորդի կամ համայնքի ղեկավարի նախաձեռնությամբ ընդունում է հանրաքվե անցկացնելու մասին որոշում.
22)համայնքի ղեկավարի եերկայացմւսմբ ընդունում է տեղական հանրաքվեի նախապատրաստման և անցկացման ծախսերի ֆինանսավորման մամին որոշում.
23)դատական կարգով կարող է վիճարկել Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրությանը, օրենքներին և համայնքի ավագանու որոշումներին հակասող համայնքի ղեկավարի որոշումները,
24)որոշում է համայնքի ղեկավարի վարձատրության չափը.
25)որոշում է կայացնում միջհամայնքային միավորումներ ստեղծելու մասին, ինչպես նաև առաջարկություն է ներկայացնում պետական լիազորված մարմին այլ համայնքների հետ միավորվելով նոր համայնք ձևավորելու վերաբերյալ.
26)որոշում է կայացնում միջհամայնքային միավորումում իր ներկայացուցիչը նշանակելու վերաբերյալ.
27)որոշում է կայացնում կամ կազմում արձանագրություն համայնքի ղեկավարի և ավագանու անդամի լիազորությունների վաղաժամկետ դադարեցման վերաբերյալ.
28)օրենքով սահմանված կարգով որոշում է կայացնում համայնքային հիմնարկների, համւսյնքի մասնակցությամբ առևտրային և ոչ առևտրային կազմակերպությունների հիմնադրման, վերակազմակերպման կամ լուծարման մասին.
29)իր որոշմամբ համաձայնություն է տալիս համայնքի ղեկավարի ներկայացրած համայնքային հիմնարկների ղեկավարների թեկնածուներին.
30)օրենքով սահմանված կարգով և դեպքերում հաստատում է համայնքի մասնակցությամբ առևտրային կազմակերպությունների կոլեգիալ կառավարման մարմինների և վերստուգիչ մարմինների կազմերը: Այդ մարմիններում ավագանու առաջադրած ներկւսյացուցիչների թիվը կարող է լինել միայն դրանց կազմի թվի կեսից պակաս.
31)օրենքով սահմանված դեպքերում սահմանում է տեղական հարկերի, տուրքերի և վճարների տեսակներն ու դրույքաչափերը.
32)համայնքի դեկավարի առաջարկությամբ համայնքի սեփանություն հանդիսացող տարածքներում հաստատում է այն վայրերի ցանկը, որտեղ թույլատրվում է վաճառքի և վարձույթի նպատակով կայանել ավտոտրանսպորտային միջոցները.
33)իրականացնում է «Աղբահանության և սանիտարական մաքրման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքով նախատեսված լիազորություններ.
34)որոշում կայացնում համայնքային նշանակության փողոցների, պողոտաների, հրապարակների, զբոսայգիների, համայնքային ենթակայության կրթական, մշակութային և այլ կազմակերպությունների անվանակոչման և անվանափոխման վերաբերյալ: Բացառիկ դեպքերում նշանավոր որևէ անհատի անվամբ մինչև նրա մահվան հինգ տարին լրանալն անվանակոչում կամ անվանափոխում կատարելու վերաբերյալ կայացնում է որոշում այդ նպատակով անցկացված հանրային լսումների արդյունքների հիման վրա.
35)իր որոշմամբ վավերացնում է համայնքի կողմից Հայաստանի Հանրապետության համայնքների կամ այլ պետությունների համայնքների հետ կնքված պայմանագրերը.
36)որոշում է կայացնում համայնքների հիմնադրած միություններին անդամակցելու և դրանց անդամավճարները մուծելու մասին.
37)որոշում է կայացնում վարկերի և օրենքով սահմանված կարգով այլ միջոցների ներգրավման վերաբերյալ,
38)որոշում է կայացնում համայնքի ավագանու, կողմից, իրենց կանոնակարգերին համապատասխան, Հայաստանի Հանրապետության և օտարերկրյա քաղաքացիներին համայնքի պատվավոր քաղաքացու կոչում շնորհելու կամ պատվավոր կոչումից զրկելու վերաբերյալ.
39)հաստատում է համայնքի զինանշանը.
40)համայնքի ղեկավարի ներկայացմամբ որոշում է ընդունում աշխատակազմի, համայնքային հիմնարկների, համայնքային ենթակայությամբ առևտրային և ոչ առևտրային կազմակերպությունների կանոնադրությունները, կառուցվածքը, աշխատողների քանակը, հաստիքացուցակը և պաշտոնային դրույքաչափերը հաստատելու վերաբերյալ: Համայնքային ծառայության պաշտոնների մասով աշխւստակազմի աշխատողների քանակը, կառուցվածքը կամ հաստիքացուցակը հաստատելու, ինչպես նաև փոփոխելու կամ լրացնելու հարցում որոշում է կայացնում համայնքային ծառայության պաշտոնների ւսն վանաց ան կում համապատասխան փոփոխություններ կամ լրացումներ կատարելու նպատակով Հայաստանի Հանրապետության կառափսրհւթյան լիազորած պետական կառավարման մարմին դիմելու մասին: Աշխատակազմի աշխատողների քանակը, կառուցվածքը կամ հաստիքացուցակը հաստատված, ինչպես նաև փոփոխված կամ լրւսցված է համարվում Հայաստանի Հանրապետության կառավարության լիազորած պետական կառավարման մարմնի կողմից համայնքային ծառայության պաշտոնների անվանացանկում համապատասխան փոփոխություններ կամ լրացումներ կատարելու մասին իրավական ակտն ուժի մեջ մտնելու պահից.
41)որոշում է ընդունում համայնքի քաղաքաշինական ծրագրային փաստաթղթերը, դրանց փոփոխությունները, ինչպես նաև նախագծման առաջադրանքները հաստատելու մասին «Քաղաքաշինության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքով սահմանված կարգով.
42)օրենքով սահմանված դեպքերում հաստատում է համայնքի քաղաքաշինական կանոնադրությունը.
43)Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված դեպքերում և կարգով որոշում է ընդունում համայնքի հողերի օգտագործման սխեմաները հաստատելու մասին.
44)հաստատում է համայնքի սեփականության ամենամյա գույքագրման փաստաթղթերը.
45)պետական լիազորված մարմին առաջարկություն է ներկայացնում կամ համաձայնություն է տալիս համայնքի կամ համայնքի կազմի մեջ մտնող բնակավայրի անվան ափոխության վերաբերյալ.
46)քննարկում և որոշում է կայացնում համայնքի ղեկավարին կից, համայնքի տարածքում հասարակական կարգով գործող խորհրդակցական մարմինների քանակի, անվանումների ու ձևավորման կարգը հաստատեու վերաբերյալ.
47)սահմանում է այն շենքերին և շինություններին ներկայացվող սահմանափակումները, պահանջները և պայմանները, որտեղ իրականացվում կամ մատուցվում են քաղաքացիական հոգեհանգսւոի (հրաժեշտի) ծիսակատարության ծառայություններ.
48)սահմանում է համայնքի վարչական սահմաններում գտնվող անշարժ գույքի սեփականատիրոջ կամ տիրապետողի իր տիրապետման տակ գտնվող անշարժ գույքի և դրան հարակից ընդհանուր օգտագոծման տարածքի պարտադիր բարեկարգման էությունը, ծավալը, պայմանները և իրականացման կարգը.
49)քննարկում է Հայաստանի Հանրապետության Հաշվեքննիչ պալատի իրականացրած հաշվեքննության և այլ իրավասու պետական մարմինների իրականացրած ստուգումների արդյունքները և իր իրավասության շրջանակում դրանց վերաբերյալ ընդունում որոշում.
50)քննարկում և որոշում է կայացնում համայնքում տեղական ինքնակառավարմանը բնակիչների մասնակցության կարգը հաստատելու վերաբերյալ.
51)քննարկում և որոշում է կայացնում համայնքում հանրային բաց լսումների և քննարկումների կազմակերպման և անցկացման կարգը հաստատելու- վերաբերյալ.
52)սահմանում է համայնքի վարչական տարածքում: հանրային սննդի կազմակերպման և իրականացման կանոնները.
53)սահմանում ի առևտրի և ծառայությունների բնագավառում գործունեություն իրականացնող օբյեկտներում, ըստ դրանց գտնվելու վայրերի, առևտրի և ծառայությունների բնագավառում գործունեություն իրականացնող անձանց կողմից լռությունը կամ գիշերային անդորրն ապահովելու Ժամերը (22:00-ից մինչև 7:00-ն, 23:00-ից մինչև 7:00-ն և 24:00-ից մինչև 7:00-ն),
54)սահմանում է համայնքի վարչական տարածքում արտաքին գովազդ տեղադրելու կարգն ու պայմանները.
55)սահմանում է համայնքի տարածքում տեխնիկական և հատուկ նշանակության հրավառության իրականացման թույլատրելի վայրերը, պահանջները և պայմանները.
56)որոշում է ընդունում սահմւսնափակման ենթակա ծառայության օբյեկտների տեղակայմանը (հեռավորությանը) ներկայացվող պահանջների վերաբերյալ.
11.ԱՇԽԱՏԱԿԱԶՄԻ ՔԱՐՏՈՒՂԱՐԸ`
1)օրենքով, այլ իրավական ակտերով, համայնքի ղեկավարի որոշումներով, սույն կանոնադրությամբ իրեն վերապահված լիազորությունների սահմաններում ղեկավարում է Աշխատակազմի ընթացիկ գործունեությունը և կրում պատասխանատվություն օրենքների, այլ իրավական ակտերի, համայնքի ղեկավարի որոշումների, սույն կանոնադրության պահանջները չկատարելս կամ ոչ պատշաճ կատարելու համար,
2)իր իրավասության շրջանակում իրականացնում է Աշխատակազմի կառուցվածքային և առանձնացված ստորաբաժանումների աշխատանքների համակարգումը.
3)վերահսկողություն է իրականացնում համայնքի ղեկավարի և ավագանու որոշումների կատարման, ինչպես նաև Աշխատակազմի աշխատանքային կարգապահության պահպանման նկատմամբ.
4)մշակում և համայնքի ղեկավարի հաստատմանն է ներկայացնում Աշխատակազմի աշխատանքային տարեկան և եռամսյակային ծրագրերը, վերահսկողություն է իրականացնում դրանց կատարման նկատմամբ, արդյունքների մասին զեկուցում է համայնքի ղեկավարին.
5)ապահովում է համայնքի բյուջետային միջոցներից ծախսերի կատարումը.
6)կազմակերպում է համայնքի քաղաքացիների ընդունելությունը, նրանց առաջարկությունների, դիմումների ու բողոքների սահմանված կարգով քննարկումը, ինչպես նաև Աշխատակազմի գործավարության և տեխնիկական սպասարկման աշխատանքները.
7)համայնքի ղեկավարի հաստատմանն է ներկայացնում Աշխատակազմի տարեկան հաշվետվությունները և տարեկան հաշվեկշիռը, այդ թվում ապահովում է Աշխատակազմի հաշվապահական հաշվառումը վարելը, ֆինանսական հաշվետվություններ կազմելն ու ներկայացնելը, ինչպես նախ Աշխատակազմի տարեկան պահպանման ծախսերի նախահաշիվը, դրա կատարողականը, տարեկան ֆինանսական հաշվետվությունները և տարեկան հաշվեկշիռը, միջոցներ է ձեռնարկում ստուգումների արդյունքում հայտնաբերված. ֆինանսական խախտումների վերացման համար.
8)համայնքի ղեկավարի ստորագրությանն է ներկայացնում համայնքի ղեկավարի որոշումների և կարգադրությունների նախագծերը.
9)ապահովում է Աշխատակազմում համայնքային ծառայության մասին Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությանը և այլ իրավական ակտերին համապատասխան՝ անձնակազմի կառակարման հետ կապված գործառույթների իրականացումը.
10)օրենքով նախատեսված դեպքերում և կարգով նշանակումներ է կատարում Աշխատակազմի համայնքային ծառայության պաշտոններում, ինչպես նաև համայնքային ծառայության պաշտոններ զբաղեցնող անձանց նկատմամբ կիրառում խրախուսանքի և կարգապահական տույժի միջոցներ.
11)օրենքով սահմանված դեպքերում շնորհում է Հայաստանի Հանրապետության համայնքային ծառայության դասային աստիճաններ, զրկում համայնքային ծառայության դասային աստիճաններից.
12)Հայաստանի Հանրապեստւթյան օրենսդրությամբ սահմանված կարգով աշխատանքի նշանակում և աշխատանքից ազատում է Աշխատակազմի տեխնիկական սպասարկում և քաղաքացիական աշխատանք իրականացնող անձանց, նրանց նկատմամբ կիրառում խրախուսանքի և կարգապահական տույժի միջոցներ:
13)օրենքով, իրավական այլ ակտերով և սույն կանոնադրությամբ սահմանված իր լիազորությունների սահմաններում արձակում է հրամաններ, տալիս պարտադիր կատարման ենթակա ցուցումներ,
14)իրականացնում է օրենքով և իրավական այլ ակտերով և սույն կանոնադրությամբ նախատեսված այլ լիազորություններ:
15)Աշխատակազմի քարտուղարի բացակայության կամ պաշտոնական պարտականությունների կատարման անհնարինության դեպքում նրան փոխարինում է Աշխատակազմի քարտուղարի տեղակալը կամ աշխատակազմի բաժինների պետերից մեկը՝ համայնքի ղեկավարի հայեցողությամբ:
12. ԱՇԽԱՏԱԿԱԶՄԻ ԳԼԽԱՎՈՐ ՖԻՆԱՆՍԻՍՏԸ՝
1) ղեկավարում է Աշխատակազմի ֆինանսական և հաշվապահական ծառայությունները, գործում է համայնքի ղեկավարի անմիջական ենթակայությամբ և իրականացում Հայաստանի Հանրապետության օրենքներով և այլ իրավական ակտերով իր վրա դրված լիազորությունները:
2) Աշխատակազմի գլխւսվոր ֆինանսիստը իր իրավասությունների սահմաններում պատասխանատու է համայնքի բյուջեի նախագծի կազմման, հաշվապահական հաշվառումը վարելու, Աշխաաակազմի ֆինանսական (բյուջետային) հարկային, վիճակագրական, պարտադիր վճարների մասին հաշվետվությունները ժամանակին կազմելու համար:
3) Աշխատակազմի ներքին աուդիտի ստորաբաժանման ղեկավարը և ներքին աուդիտորեերն իրականացնում են «Ներքին աուդիտի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքով նախատեսված լիազորությունները: Աշխատակազմի ներքին աուդիտի ստորաբաժանման ղեկավարը հաշվետու է համայնքի ղեկավարին ու օրենքով նախատեսված դեպքերում վերջինիս ներկայացնում է հա շվետվություններ:
13.ԱՇԽԱՏԱԿԱԶՄԻ ՔԱՐՏՈՒՂԱՐԻ ՏԵՂԱԿԱԼԸ`
1)Կատարում է համայնքի ղեկավարի, Աշխատակազմի քարտուղարի հանձնարարականները և կրում պատասխանատվություն օրենքների, այլ իրավական ակտերի, համայնքի ղեկավարի որոշումների, սույն կանոնադրության պահանջները չկատարելու կամ ոչ պատշաճ, կատարելու համար:
2)Օժանդակում է Աշխատակազմի քարտուղարին իր գործառույթները իրականացնելիս:
3)Աշխատակազմի քարտուղարի անունից հրավիրում և վարում է նիստեր, խորհրդակցություններ է տալիս հանձնարարականներ:
14. ԱՇԽԱՏԱԿԱԶՄԻ ԳՈՒՅՔԸ
1)Աշխատակազմի գույքը օրենքով սահմանված կարգով ձևավորվում է Հայաստանի Հանրապետության կառավարության կողմից համայնքի սեփականությանը փոխանցված և (կամ) համայնքի սեփականությունը համարվող գույքից, որն Աշխատտկազմի տիրապետման, տնօրինման և օգտագործմանն հանձնվում է (ամրացվում է) ավագանու համապատասխան որոշմամբ: Աշխատակազմի գույքը ենթակա է հաշվառման նրա հաշվեկշռում:
2)Աշխատակազմն իրավունք ունի օրենքով, այլ իրավական ակտերով և իր կանոնադրությամբ նախատեսված դեպքերում և կարգով, իր գործունեության նպատակներին ու գույքի նշանակությանը համապատասխան օգտագործելու, տիրապեւոելու և տնօրինելու իրեն հանձնված գույքը:
15. ԱՇԽԱՏԱԿԱՋՄԻ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԸ
1)Աշխատակազմի կարտ լցվածքում կարող են նախատեսվել միայն «բաժին» տեսակի կառուցվածքային և (կամ) առանձնացված ստորաբաժանումներ, որոնց հաստիքային միավորների նվազագույն թվա քան ակը սահմանում է պետական լիազորված մարմինը:
2)Աշխատակազմի ստորաբաժանումներն, ինչպես նաև համայնքային կազմակերպություններն ունեն կանոնադրություններ, որոնք համայնքի ղեկավարի ներկայացմամբ հաստատվում են համայնքի ավագանու կողմից:
16. ԱՇԽԱՏԱԿԱԶՄԻ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԱՅԻՆ ՍՏՈՐԱԲԱԺԱՆՈՒՄՆԵՐԸ
1)Աշխատակազմի բաժիններն ապահովում են համայնքի ղեկավարի լիազորությունների լիարժեք և արդյունավետ իրականացումը՝ իրենց մասնագիտական ուղղվածությանը համապատասխան:
2)Աշխատակազմի բաժինները գլխավորում են բաժնի պետերը, որոնք ենթակա և հաշվետու են համայնքի ղեկավարին, համայնքի ղեկավարի համապատասխան տեղակալներին և աշխատակազմի քարտուղարին:
3)Բաժինների պետերին անմիջականորեն ենթակա և հաշվետու են բաժինների աշխատողները:
4)Աշխատակազմի յուրաքանչյուր բաժին անհրաժեշտության դեպքում օժանդակում է մյուս բաժիններին իրենց կանոնադրական լիազորությունները իրականացնելու գործում:
5)Աշխատակազմի բաժինները կարող են ունենալ առանց Հայաստանի Հանրապետության զինանշանի պատկերի ձևաթուղթ:
6. Բաժինների պետերը
1)կազմակերպում են բաժնի աշխատանքները, իրենց իրավասության շրջանակներում տալիս են հանձնարարականներ բաժնի ւսշխատակիցներին և վերահսկում դրանց ժամանակին և պատշաճ որակով կատարումը,
2)Աշխատակազմի քարտուղարին և համայնքի ղեկավարի համապատասխան տեղակալին ներկայացնում են բաժնի աշխատանքային ծրագրերը, անհրաժեշտության դեպքում բաժնի լիազորությունների սահմաններում նախապատրաստում են առաջարկություններ, տեղեկանքներ, հաշվետվություններ, զեկուցագրեր, միջնորդագրեր և այլ գրություններ,
3)անհրաժեշտության դեպքում համայնքի ղեկավարի, համայնքի ղեկավարի համապատասխան տեղակալի և (կամ) Աշխատակազմի քարտուղարի համաձայնությամբ և հանձնարարությամբ, մասնակցում են համայնքապետարանի և (կամ) այլ կազմակերպությունների կողմից կազմակերպվող քննարկումներին և այլ միջոցառումներին, այդ մարմիններից, պաշտոնատար անձանցից, ստանալով բաժնի առջև դրված խնդիրների և գործառույթների իրականացման հետ կապված անհրաժեշտ տեղեկատվություն և նյութեր,
4)ստորագրում են իրենց և բաժնի անունից պատրաստվող փաստաթղթերը,
5)համայնքի ղեկավարի, համայնքի ղեկավարի համապատասխան տեղակալի և (կամ) Աշխատակազմի քարտուղարի հանձնարարությամբ ապահովում են իրավական ակտերի նախագծերի, ծրագրային փաստաթղթերի մշակումը և նյութերի փորձաքննոթյունը,
6)Աշխատակազմի քարտուղարին ներկայացնում են առաջարկություններ բաժնի համայնքային ծառայողներին Հայաստանի Հանրապետության համայնքային ծառայության մասին օրենսդրությամբ սահմանված կարգով ատեստավորելու, վերապատրաատելու, խրախուսելու, կարգապահական տույժի ենթարկելու վերաբերյալ, ինչպես նաև ատեստավորումից առնվազն երկու շաբաթ առաջ ներկայացնում են բաժնի համայնքային ծառայողների ծառայողական բնութագրերը,
7)կազմակերպում են քաղաքացիների դիմումների, առաջարկությունների, բողոքների սահմանված կւսրգով քննարկումը և արդյունքները ներկայացնում համայնքի ղեկավարի համապատասխան տեղակալին և Աշխատակազմի քարտուղարին,
8)համայնքի ղեկավարի համապատասխան տեղակալի, Աշխատակազմի քարտուղարի հանձնարարությամբ կազմակերպում են խորհրդակցություններ, հանդիպումներ, ապահովում այդ խորհրդակցությունների, հանդիպումների արձանագրություների կազմումը,
9)համայնքի ղեկավարի, համայնքի ղեկավարի համապատասխւսն տեղակալի և (կամ) Աշխատակազմի քարտուղարի հանձնարարությամբ իրականացնում են այլ գործառույթներ,
10)պատասխանատվություն են կրում օրենքների և այլ իրաւյական ակտերի, սույն կանոնադրության սսսհանջները, տրված հանձնարարականները չկատարելու կամ ոշ պատշաճ կատարելու լիազորությունները վերազանցելու համար:
17.ՀԱՇՎԱՊԱՀԱԿԱՆ ՀԱՇՎԱՌՈՒՄԸ ԵՎ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՑՈԻՆՆԵՐԸ
1)Աշխատակազմը Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով վարում է հաշվապահական հաշվառում և համապատասխան մարմիններ է ներկայացնում ֆինանսական, հարկային, մաքսային, պարտադիր վճարների, վիճակագրական հաշվետվություններ, հաշվարկներ, հայտարարագրեր:
2)Աշխատակազմի գործունեության տարեկան ֆինանսական հաշվետվությունների հավաստիությունը կարող է ենթարկվել ստուգման, աուդիտի Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանած կարգով:
18.ԱՇԽԱՏԱԿԱԶՄԻ ՎԵՐԱԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈԻՄԸ ԵՎ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԴԱԴԱՐՈՒՄԸ
1)Աշխատակազմի վերակազմակերպման և նրա գործունեության, դադարման կարգն ու պայմանները սահմանվում են օրենքով:
Facebook
Location on Google Maps
YouTube